Czym zajmuje się Agencja Wizualna?

Agencja Wizualna zajmuje się kompleksową obsługą klientów w zakresie tworzenia treści wizualnych. Do przykładowych działań zaliczają się między innymi:

• Produkcja filmów reklamowych
• Realizacja sesji fotograficznych
• Przygotowywanie projektów graficznych
• Rebranding i odświeżenie wizerunku firmy

Głównym założeniem nie jest oferowanie konkretnych pojedynczych usług.

Zamiast tego kluczowa jest spójność wizerunku oraz dopasowanie odpowiednich rozwiązań do potrzeb i celów biznesowych klienta.

Jak to wygląda w praktyce? - Przykład

1. Klientowi spodobał się nasz showreel reklamowy.

2. Skontaktował się z nami prosząc o wycenę filmu, bo zależy mu na wizerunku jego firmy w internecie.

3. Po wstępnej analizie projektu oraz jego działań reklamowych okazało się, że jego strona internetowa jest przestarzała, a grafiki na niej są rodem z lat 90tych.

4. Oprócz wyceny filmu, klientowi zostaje przedstawiona alternatywna propozycja. Sesja zdjęciowa i odświeżanie strony internetowej, które będą miały większy wpływ na jego wizerunek, jednocześnie mieszcząc się w jego budżecie.

5. Klient wybiera alternatywną usługę, a my możemy cieszyć się kolejnym zadowolonym klientem.

Alternatywy dla Agencji Wizualnej

Tego typu oferta niekoniecznie będzie pasować każdemu klientowi.

Przykładowo firmy z małym budżetem będą bardziej skłonne skorzystać np. z usług freelancerów (np. Fotografów, grafików czy filmowców).

Niskie stawki i alternatywne sposoby rozliczania np. w barterze często kuszą firmy do korzystania z usług bezpośrednio od wykonawców.

Pytanie czy to się tak naprawdę opłaca?

Outsourcing - bolączka kompleksowych kampanii marketingowych.

Zanim powstała Agencja Wizualna, zajmowałem się marketingiem i analizą danych.

Kilka do kilkunastu telefonów do różnych dostawców, żeby dowiedzieć się na jakim etapie są prace nad projektami, wydrukami i innymi elementami kampanii.

Tak zazwyczaj zazwyczaj wyglądała moja poranna rutyna.

Wyszukiwanie kolejnego partnera biznesowego, tylko komplikowało sprawy.

Im więcej różnych usług, tym więcej telefonów, maili i szans na niedomówienia, spowodowanych błędną komunikacją.

Rozwiązanie tego problemu było głównym powodem założenia Agencji Wizualnej.

Zależało nam na ujednoliceniu komunikacji z klientem, oferując kompleksowy zakres usług w prostej formie.

Dedykowany koordynator projektu dba o potrzeby klienta.

Pomagając dobierać działania kreatywne i gwarantując ich spójność.

Od wstępnych koncepcji po realizację filmów reklamowych, czy przygotowanie ich w nietypowych formatach na potrzeby reklam displayowych.

Wszystko podane w prosty sposób.

Dlaczego warto wybrać właśnie Agencję Wizualną?

Nie ważne czy potrzebujesz zrealizować plan filmowy, sesję fotograficzną czy projekt banerów reklamowych.

Jako Agencja Wizualna pomożemy Ci zrealizować wszystkie projekty w jednym miejscu, skupiając się na celach kampanii i pozostawiając realizację treści wizualnych jednemu partnerowi.

Kontakt z koordynatorem projektu nie tylko ułatwia komunikacją, pomaga w byciu na bieżąco ale również gwarantuje, że jeżeli zdecydujesz się rozwinąć kampanię o kolejne medium.

To wszystko, bez potrzeby tłumaczenia całości projektu po raz kolejny i wyszukiwania kolejnego partnera, który będzie w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.
Agencja Wizualna pomogła nam w osiągnięciu spójnego wizerunku produktów, pomimo rozłożonych w czasie sesji zdjęciowych.

Maciej Brumirski, Enclava

Napisz do nas